با تو خودم هستم |

می خواهم خودم باشم
خوراک RSS

چند خبر

یکشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۰

پادکست سُرایه- پادکست شعر و ادبیات ایران و جهان

۱- بیش از یک سال از راه اندازی پادکست سُرایه می گذرد. در این مدت ۴۰ برنامه از این پادکست/رادیو اینترنتی منتشر شده است و خوشحال ام که شنونده های خود را پیدا کرده است. صفحه پادکست سرایه در فیس بوک در این تاریخ بیشتر از هزار و صد عضو دارد و برای من بخش هیجان انگیزتر قضیه این است که شنونده های زیادی از کشورهای فارسی زبان غیر از ایران هم داریم. هدف من این بوده که تنوع در شعر و شاعر را حفظ کنم و طیف وسیعی از سلیقه ها را پوشش دهم. ممنون می شوم اگر شما – خصوصن شما دوستان وبلاگی قدیمی- هم لینک پادکست را در صفحه شخصی و یا وبلاگ خود بگذارید و یا در نوشته ای پادکست را به دوستان خودتان معرفی کنید (در بین شنونده هایم کمتر چهره و نام آشنا می بینم و این برایم کمی عجیب بوده). پادکست ۴۱ ام سرایه فردا با شعری از شاعر افغان امان پویامک به روز می شود. و آخر اینکه نظرتان مرا خوشحال می کند همان اندازه که اگر شعرم نقد می شد…

 

۲- فراخوان طراحی لوگوی پادکست سُرایه: پادکست شعر و ادبیات ایران و جهان

در نظر داریم که لوگوی فعلی پادکست سرایه را با یک لوگوی مناسب تر جایگزین کنیم. به این منظور از دوستانی که در این زمینه تجربه دارند دعوت می کنیم که لوگوهای طراحی شده خود را برای ما ارسال کنند. لوگوهای طراحی شده در این صفحه به رای گیری گذاشته خواهند شد و لوگوی برتر با نام طراح (های) آن در سایت و صفحه پادکست سرایه مورد استفاده قرار خواهد گرفت. لوگوی مورد نظر ترجیحن باید  در برگیرنده پیام های زیر باشد:
۱- سنت ایرانی
۲- شعر ایران و جهان
۳- سرودن
۴- صدا یا خواندن/ دکلمه
منتظرنوآوری های شما دوستان عزیز پادکست سرایه هستیم! از همین حالا شروع کنید…
تاریخ پایان فراخوان: ۳۰ ام تیرماه ۱۳۹۰
(خوشحال می شویم اگر این خبر را به  دیگردوستان خود که ممکن است دستی در طراحی داشته باشند برسانید.)

 

۳- دوست وبلاگی عزیزم زهرا باقری شاد، چندی پیش مجموعه داستانی خود به نام تئوری گورستان را روی اینترنت منتشر کرد. اگر هنوز این مجموعه را ندیده اید به اینجا بروید. خودم هنوز متاسفانه فرصت نکرده ام که مجموعه را کامل بخوانم و یا نقد و نظر و پیشنهادی برای زری بفرستم. اما می دانم زری از شنیدن نقد و نظر همه ی شما خوشحال خواهد شد.

طراحی شده توسط پریا کشفی(قبل از ارسال نامه لطفن ستاره ها را از آدرس ایمیل حذف کنید)