با تو خودم هستم |

می خواهم خودم باشم
خوراک RSS

باز هم کتابخانه!

چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۸۷

امروز دنبال یک مقاله بودم که متن کاملش را نتوانستم مجانی توی اینترنت پیدا کنم. چون از خانه به اینترنت وصل بودم به عشق ام اسم مقاله را دادم که از دانشگاه برایم چک کند. برای بعضی از سایت ها با تشخیص IP و اینکه کسی از چالمرز وصل شده باشد، از طریق کتابخانه حق دسترسی وجود دارد. مثلن ACM , IEEE. از این طریق هم نشد که مقاله را پیدا کنیم. عشق ام لینکی برای من فرستاد که حیرت آور بود و در کمال شرمندگی باید بگویم بعد از یک سال و اندی اولین بار بود که می دیدم و در موردش می شنیدم: امکان چت با مسوولین کتابخانه برای پیدا کردن مقاله یا کتاب به کمک آنها! الان هم در حال چت با یکی به نام Patrik از کتابخانه هستم که دارد برایم مقاله را پیدا می کند.

۲ دیدگاه »

Salam Khanum Doktor. Dokhtar inghadr nakhun. Doktor mishiya! deha! migam age peida nashod ke midunam mishe, begu inja ham be ghole faransaviha barat Recherche konam…. lol…. bebin. bazi vaghta ham mituni Irani bazi dar biyari!

۱۴ آذر ۱۳۸۷ | ۱۲:۳۰ ق.ظ

ممنون دوست خوبم که برام کامنت گذاشتی باور کن من همیشه به یادتم. تعریف تو هم که برام یک دنیا با ارزش و بهم یک دنیا انرژی می ده برای ادامه دادن.

۱۴ آذر ۱۳۸۷ | ۳:۲۲ ب.ظ
نوشتن دیدگاه

طراحی شده توسط پریا کشفی(قبل از ارسال نامه لطفن ستاره ها را از آدرس ایمیل حذف کنید)