با تو خودم هستم |

می خواهم خودم باشم
خوراک RSS

چیزهایی که دوست تر دارم…

چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۸۸

۱/ به طرز بیمار گونه ای از اینکه کسی مشکلی داشته باشد و من به یاری اش بشتابم لذت می برم! تحلیل کردن شرایط و دلداری دادن را دوست دارم و باید بگویم در این زمینه به چنان تبحری هم در طول زمان رسیده ام که گاهی به فکر می افتم می توانم به عنوان یک موقعیت شغلی به آن نگاه کنم!

۲/ خواندن کتاب های رشد شخصیتی و روانشناسی را بسیار دوست دارم. همیشه دانستن نکته هایی که از کتاب ها در خاطرم مانده بوده در زندگی ام اثر مفیدی داشته. هر از گاهی حس میکنم که میزان مطالعه ی خونم پایین آمده و می فهمم که باید روح ام را تغذیه کنم.

۳/ برنامه ریزی برای کارهایم را خیلی دوست دارم هرچند بسیار پیش آمده که برنامه ریزی کردن و عمل نکردن به آن مرا از خودم حسابی دلخور کرده. اما عاشق این هستم که بنشینم و دقیق و مشخص هدف هایم را و ساعت انجام کارهای مختلف را روی کاغذ بیاورم. عاشق این هستم که همه کارهایم و ساعت انجامش مشخص باشد. دوست دارم صبح ها زود بیدار شوم و از شب بیداری و بی نظمی بیزارم.

۴/ عاشق خرید هستم. لباس های رنگ وارنگ. کیف کفش. وسایل خانه. سبزی و میوه. شیر و ماست!‌ هر جور خریدی به شدت در روحیه ام اثر مطلوب دارد!

۵/ خانه داری را دوست دارم! آرامش عجیبی به من می دهد توی آشپزخانه غذا پختن و ظرف شستن و به امور خانه به جز تمیزکاری! رسیدن. اینگونه مواقع خودم هم تعجب می کنم از این نیمه ی پنهان زن سنتی درونم که همچنان نفس می کشد آن زیرها!

۶/ گشت و گذار و برنامه های خارج از خانه. کوه و دریاچه و جنگل و خیابان ها را گز کردن ساعت ها و ساعت ها

۷/ عاشق کافه نشینی هستم خصوصن با عشق ام. آرامش بی مثالی به من می دهد

۸/ عاشق پوشیدن لباس های رنگ وارنگ هستم. عاشق ست کردن رنگ لباس و شال و کفش و لاک و آرایش  و اینها! عاشق خوش تیپ بودن!

۹/ از اینکه توی خانه ام مهمان داشته باشم و ساعت ها بنشینیم حرف بزنیم لذت می برم. خصوصن اینکه یکی از دوستانم فقط برای دیدن ام بیاید خانه ام. چیزی که تقریبن از أن محرومم اینجا!

۱۰/ به طرز شدیدی از اینکه در ساعات کاری بروم بیرون یا توی خانه بنشینم و استراحت کنم لذت می برم! لذتی که یک پیاده روی یا خرید جزئی رفتن در ساعات کاری به من می دهد را با هیچ روز تعطیل یا آخر هفته ای نمی توانم مقایسه کنم. همین است که همیشه در ذهن ام هست که در آینده شغلم باید طوری باشد که یک روز در هفته را حداقل بتوانم از کار جیم بزنم!

۱۱/ عاشق عکاسی کردن و عکاسی شدنم! طی کمتر از یک سال بیشتر از ۱۰هزار عکس گرفته ام! بخشی از آن ها Self-portrait ها هستند که شدیدن دوستشان دارم!

۱۲/ از حرف زدن یا شعر خواندن جلو جمع لذت می برم. عاشق مجری گری ام. شعر خواندن با صدای بلند و برای دیگران ، بیشتر از تنهایی خواندن شعر به من مزه می دهد. افسوس که از بخش زیادی از این دوست داشتنی هایم محرومم اینجا!

نوشتن دیدگاه

طراحی شده توسط پریا کشفی(قبل از ارسال نامه لطفن ستاره ها را از آدرس ایمیل حذف کنید)